یک مایه کوکو سبزی معمولی را همه بلدید پس بقیه اش را می گویم!
ته سینی فر یا ماهیتابه چهار گوشی را کاغذ روغنی یا آآلومینیوم پهن کرده با برس چرب کنید
داخل مایه کوکو یک قاشق سوپخوری آرد به ازای هر 2 عدد تخم مرغ اضافه کنید
روی آن مایه کوکو را بریزید مراقب باشید زیاد ضخیم نشود و یک ربع تا 20 دقیقه در فر بگذارید تا روی آن کاملا ببندد
بعد از فر در اورید و بگذارید سرد شود
سپس به کمک تخته گوشت یا سینی بر گردانید و کاغذ را از پشت آن بکنید دوباره روی یک ورق کاغذ آلو مینیوم تمیز بگذارید
حالا 3 راه دارید

1- روی آن کمی سس قرمز بمالید یک ردیف کالباس پهن کید و کمی پنیر پیتزا بپاشید و با کمک کاغذ لوله اش کنید
کاغذ را دورش بپیچید و یک ربع دیگر در فر بگذارید و پس از سرد شدن برش بزنید

 

کالری هر برش 120 تا 150 کالری

2-  روی آن یک لایه مایونز بمالید
روی آن یک لایه نیم سانتی متری پوره سیب زمینی پهن کنید
با کمک فویل آلومینیوم رول کنید
یکساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد
بعد برش بزنید و سرد سرو کنید

کالری هر برش بسته به میزان کره ژوره سیب زمینی: 100 تا 150 کالری

3- اگر دوست داشته باشید داخل پوره سیب زمینی یک تخم مرغ بزنید طوریکه حالت خمیری اش شل نشود
و این رولت را هم نیم ساعت با فویل در فر بگذارید
برش بزنید و داغ سرو کنید!

کالری هر برش 100 تا 120 کالری