از سالاد بار قبلی چه پستش و چه خودش چنان استقبال خوبی کردید که سر ذوق اومدم و پست جدیدی از یک سالاد بار خوشمزه دیگه براتون تهیه کردم که در چند نوبت قبلی درست کردنش عکس آخر همیشه زیر سایه شکمو بودن صاحب وبلاگ فراموش می شد!!!!نیشخند


 

مواد لازم :

خیار ورقه شده نازک ...................................... دو فنجان

شوید تازه خرد شده ..................................... نصف فنجان

قارچ ورقه شده نازک ..................................... یک فنجان

کدو سبز قلمی ورقه شده ............................. یک فنجان

پیاز قرمز ورقه شده نازک.............................. نصف پیاز

ماست چکیده ............................................. دو فنجان

دوغ یا آب حدود نصف فنجان

فلفل سیاه و نمک و کمی پودر سیر

سرکه بالزامیک سفید اگر ماستتون ترش نیست یک قاشق

طرز تهیه :

خوب تو دستور ورقه نازک کردن مواد رو گفتم بنابراین کاری نمی مونه بجز مخلوط کردنشون!چشمک

 

اب یا دوغ رو نگه دارید و در آخر جهت رسیدن سالاد به غلظتی که راحت هم بخوره ازش استفاده کنید. دوغ من خودش کمی ادویه داشت و طعم سالاد بسی بهتر شد.

نکته : این سالاد بر خلاف بقیه سالاد بارهابیش از نیم تا یکساعت که بماند مواد ورقه شده تردی خودشون رو از دست میدن و کیفیتش متفاوت میشه. البته در هرحال خوشمزه است. حتی من نوع بدون سرکه اش رو صبح روز بعد با نان و پنیر ( بجای نان و پنیر و خیار یا سبزی) میخورم و لذت وافر می برم.

اون شنیسل خوشمزه کنارش هم که معرف حضورتون هست. اگر یک ورقه اش رو تکه کرده لابلای کاهوها بریزید و بعد از این سالاد بعنوان سس استفاده کنید حتی بدون نان هم کاملا سیر کننده است . اگر هم مثل من شکمو هستید و قراره رژیمتون رو با ناخنک زدن به سیب زمینی های سرخ کرده خراب کنید یادتون باشه هر پنج تا خلالش میشه 100 کالری ! پس همون 5 تا بسه.

این چیکن سالاد میتونست یه پست جداگانه بشه واسه جذب سرچ کننده های غذای رژیمی به وبلاگ اما خوب .... تنبل خودتونین من وقت ندارم خنده

انشالله اگر یه روز تصمیم گرفتم این وبلاگو سایت کنم این دوتا پست رو جدا می کنم چشمک

فعلا نوش جان